esmaspäev, 1. oktoober 2012

Palju õnne, Nõmme Põhikool!

Nõmme Põhikool 90

Meie kool on päris vana,
juba 90 saab ta täna.
Ainult 10 aastat veel 
ja ta on saja- aastane.

Aga maja on meil kena,
palju noorem näib küll tema.
Hoopis igavam siis oleks,
kui nii värviline ta poleks.

Sellel aastal tore see,
et meil hakkas inglise keel.
"Happy birthday to you!"
laulame sul oktoobrikuus.

Mona Tolmats 3b klass


Luuletus vanast koolimajast

Nõmmel on üks armas maja, 
mida lastel väga vaja.
Kõlab koolikella kaja,
lapsed sinna leidnud raja.

Ja ka vana koolimaja,
kõige rohkem tema tahab
kuulda laste naerukilkeid,
jookusamme, pallipõrkeid.

Kuni teda keegi vajab,
püsib noor ka koolimaja.

Kirke Ly Vahar 2a klass


Kool

Mulle meeldib väga kool,
targaks teeb mind Nõmme Põhikool.
Mina pole jätnud aabitsat akna taha
ega pinalit koju maha.
Mina armastan kooli
ja kodutööst ka hästi hoolin.
Kui ma hästi õpin, siis
päevikus mul on viis.

Mia Urba 1b klass



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar