esmaspäev, 1. oktoober 2012

Meie esimene koolikuu...

1. klasside tüdrukud ja poisid on juba üks kuu koolis käinud.


Me arvame koolist nii...
  •  Mulle meeldib õpetaja, mulle meeldib õppida, mulle meeldib mata.  Triine- Liise
  • Koolis on mugav olla.  Valeria
  • Koolis on tore, koolis saab sõpru. Nora
  • Mulle meeldib kehaline kasvatus, söögivahetund ja kunstiõpetus. Maiki
  • Minu kool on naljaka kujuga ja toit on hea ja tunnid on lahedad. Erin- Maarja
  • Mulle meeldib kool väga. Koolis on väga, väga tore! Karmen
  • Mulle meeldib aabits. Mia
  • Koolis on hea õpetaja. Koolis on hea klass! Jasper
  • Koolis on tore, õpetajad on toredad ja head. Meil on vahva direktor. Leidsin koolis endale palju sõpru. Kool on suur ja ilus! Paula
  • Esimesel koolipäeval oli õudne, aga tegelikult on kool tore. Emma Loore
  • Mulle meeldib koolis uusi tähti õppida. Anne- Mari
  • Mul on siin koolis väga lõbus! Joosep
  • Koolis on vinge! Oliver
  • Põnev on koolis ja siit leian omale palju sõpru. Karolin
  • Mulle meeldib vahetund, söögitund ja mulle meeldib koolis käia. Valter
  • Koolis saab tarkuse pähe, õpetaja meeldib, tunnid meeldivad. Markus
  • Meisterdamine on koolis tore. Iti- Nelle
  • Koolis on toredam kui lasteaias. Paul Kristjan
Meie kõik soovime 1. klassi jütsidele huvitavat ja head kooliteed Nõmme Põhikoolis!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar