reede, 12. aprill 2013

Natuke nalja kulub ära!


Metsas roomavad suur madu ja väike madu. Äkki väike madu hüüatab:
“Emme, kas me oleme mürkmaod?”
“Oleme küll, aga miks sa seda nii hirmunult küsid?”
“Sest ma hammustasin just keelde…”


Sipelgas ja elevant on luurel ning hiilivad parajasti ühe karmilt valvatud objekti poole. Järsku kõlab valvuri karm hüüe: "Seis! Kes seal on?"
Elevant ehmunult sipelgale: "Kuule, sind vist nähti!"


Kaks hobust vaidlevad tallis, kumb on ilusam, kumb kiirem, kumb lahedam.
Kui vaidlemine liiga kõvaks läheb, pistab koer pea heinakuhjast välja ja ütleb: "Olge ometi vait!"
Hobused imestavad. 

Üks hobune ütleb: "Vau, rääkiv koer!"


Sõidab karu rongis, kui järsku tormab tema juurde paanikas jänes.
"Karu, ole hea peida mind oma põue, mul pole piletit."
Karu on nõus,  ja seda ka viimasel momendil, sest juba tulebki piletikontrolör. Vaadanud karu pileti üle, küsib ta järsku: "Mis teil seal põues on?"
"Ei midagi!"
"Näidake välja, mida te seal varjate!"
Karu lööb rusikaga vastu rinda ning tõmbab siis jänese põuest välja sõnadega: "Sõbra pilt..."


Konn ujub tiigis, ligi astub kurg.
„Noh konn, kas vesi on soe?“
„Kuule kurg, ma olen konn, mitte termomeeter!“


Lõvikuningas jalutab metsas ja käsutab:
"Ilusad paremale, targad vasakule!"
Ahv vastab sellepeale: "Mida? Kas ma pean ennast nüüd pooleks rebima või?"





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar